Lauren Films ha confirmat que tancarà els cinemes del Parc Central aquest mes d’octubre. L’exhibidora considera insostenible la situació econòmica a què s’ha vist abocada des que s’ha de pagar per aparcar al centre comercial. El responsable de Lauren Films, Antoni Llorens, ha explicat a Tarragona Ràdio que el nombre d’espectadors ha anat baixant progressivament. Primer per la competència de les Gavarres, on hi ha moltes més sales, i també per la distribució de pel·lícules pirata. Llorens ha explicat que els intents de negociació amb els responsables de Parc Central han resultat infructuosos. Lauren Films ha de pagar 40 mil euros al mes de lloguer, una quantitat que representa un 56% de la recaptació. Llorens afirma que s’ha arribat a una situació límit i que per això tancarà aquest mateix mes d’octubre. Amb el tancament de les sis sales de Lauren al Parc Central, Tarragona es queda sense cinemes al centre de la ciutat. A molts usuaris l’anunci no els agafa per sorpresa i, naturalment, n’estan en contra. Ara, tan sols restaran les sessions de cineclub que es fan a Caixa Tarragona i al CaixaFòrum, els cicles d’Andrés d’Andrés i les sessions d’Anima’t a l’Antiga Audiència. Aquestes darreres s’acabaran al desembre, ja que Anima’t ha anunciat que l’any que ve ja no programarà música ni cinema, per falta de suport econòmic i institucional.