L’Empresa Municipal de Transports ja ha començat a operar aquest dilluns a l’intercanviador Battestini. D’aquesta manera implementa la primera fase de la nova operativa dels busos municipals, un cop ja no s’hi presta el servei alternatiu per carretera pel tall ferroviari.
La implantació es realitzarà de manera progressiva en tres fases. La primera s’inicia aquest dilluns i implica a línies que actualment s’aturen a les parades del carrer Prat de la Riba, al tram entre Ramon y Cajal i Plaça Imperial Tarraco, i Pere Martell número 5 (línies L-5 i L-85), que es traslladen a l’intercanviador Battestini.

Alguns dels usuaris, especialment els que agafen els autobusos a primera hora, han reconegut que ja s’havien informat dels canvis. Altres, en canvi, no n’estaven assabentats, i han hagut de córrer per trobar la respectiva parada.
Aquesta actualització implica únicament una reubicació de parades, sense afectar els horaris actuals de les línies ni la freqüència de pas. L’alcalde, Rubén Viñuales, ha manifestat que el canvi s’ha fet sense incidències rellevants. Diu que suposa una millora clara per usuaris i conductors. Recorda que esdevindrà un eix de mobilitat molt important especialment de cara al futur, tenint en compte el dibuix del POUM i la nova estació prevista a l’Horta Gran.
La segona fase es preveu que s’implanti a finals de juny, i la tercera a finals d’any. L’EMT posa en marxa diferents accions informatives per comunicar la primera fase de la nova operativa a l’intercanviador Battestini a les persones usuàries del transport públic municipal.
- Sendra celebra que la Processó del Sant Enterrament torni a ser Festa d’Interès Nacional
- Aldecoa celebra que en 30 anys PortAventura s’ha convertit en la “segona destinació d’Europa amb parc temàtic”
- Mig miler de persones surten al carrer a Tarragona per reclamar la reducció de la jornada laboral en el Primer de Maig
- El Parlament reconeix la Processó del Sant Enterrament de Tarragona com a Festa d’Interès Nacional
- A licitació el contracte de 29,8 MEUR per conservar i explotar 98 km de carreteres de Tarragona i l’Ebre