Aquest dimecres han tornat a casa i s’han trobat que els desaigües generals han quedat calcinats per l’incendi d’aquest dimarts al supermercat Plus. Els veïns no podran utilitzar l’aigua corrent fins que s’arreglin els desperfectes, i aquesta tasca es podria allargar diversos dies. Alguns d’aquest veïns van passar la nit posterior a l’incendi en un hotel de Torreforta i d’altres en cases de familiars. Ara, es queixen que ningú els ha dit que han de fer i NO saben com passaran els propers dies sense aigua, sobretot els que tenen infants, que són la majoria dels de l’edifici del número 10 del carrer Amposta. Els pisos de la primera planta, situats a sobre mateix del magatzem, han quedat malmesos, com expliquen els veïns. La regidora de Serveis Socials, Maria Lluïsa Expósito, diu que els veïns han de recórrer a les asseguradores. Ha explicat que de moment els serveis socials de l’Ajuntament no han rebut cap petició i que només actuaran si és necessari. Tècnics de les companyia asseguradora ja han iniciat els informes pericials per determinar les causes de l’incendi. Tot apunta que l’espurna d’una soldadura que s’estava fent en una camera frigorífica va ser el detonant del foc, que es va propagar amb molta rapidesa pel poliuretà i els cartons que hi havia al magatzem.