Les altes temperatures registrades als termòmetres, amb valors màxims que superen els 20 graus, més pròpis de la tardor que no pas d’aquesta època de l’any, han posat el fre de mà a la circulació i propagació del virus. Els hospitals de Tarragona han registrat alguns pics d’activitat del virus, però encara no s’està en els nivells d’alerta. Antoni García és el cap de la unitat de planificació del Departament de Salut a la regió sanitària. Amb tot, la Regió Sanitària de Tarragona ja ho té tot a punt per una possible epidèmia de la grip. Als hospitals s’han creat consultes específiques i a l’atenció primària s’ha reforçat un 15% el personal mèdic i un 12% el d’infermeria. També s’ha augmentat un 10% el personal administratiu. Fins ara, més de 100.000 tarragonins ja s’han vacunat per prevenir la grip.