Les obres de la nova comandància de la Guardia Civil de Tarragona començaran aquest mes de gener. Les instal·lacions de la Guardia Civil abandonaran l’actual edifici del carrer López Pelàez i es traslladaran a la zona de Joan XXIII, al costat del riu Francolí.Els pressupostos Generals de l’Estat contemplen una partida de 17 milions 600 mil euros per les obres de la nova caserna de la guàrdia civil i l’ampliació de la comissaria de la policia nacional. La inversió correspon al ministeri de Foment que en unes setmanes iniciarà els treballs per edificar la nova comandància de la Guardia Civil. En una entrevista al Matí de Tarragona Ràdio, el subdelegat, Joan Maria Abelló, ha explicat que la inversió permetrà que la nova caserna s’adeqüi a les necessitats reals d’aquest cos. El subdelegat del govern central a Tarragona també ha explicat que l’ampliació de la comissaria de la Policia Nacional està pendent de tràmits urbanístics que depenen de l’Ajuntament de Tarragona. L’objectiu és ampliar les actuals dependències de la plaça d’Orleans. Joan Maria Abelló ha fet balanç de les actuacions fetes per les forces de seguretat de l’Estat en quant a la seguretat ciutadana. Joan Maria Abelló recorda que l’any va començar marcat pels casos d’assalts a xalets i la detenció d’una banda dedicada a aquests robatoris a Maspujols.
