Les botigues de roba i complements podran oferir descomptes durant gairebé dos mesos, fins el 6 de març data en què acaba oficialment el període de rebaixes. El bon temps d’aquest tardor i principis d’hivern ha fet baixar el volum de venda de roba d’abric, tot i que en les darreres setmanes s’ha notat una recuperació, segons dades de la Federació d’Unions de Botiguers de Tarragona. Això propicia que a les botigues hi hagi més stocs del normal en aquesta època. La presidenta de la FUBT, Ester Fernández, creu que això afavorirà els consumidors i garantirà una bona temporada de rebaixes. Les associacions catalanes de comerciants preveuen un increment de vendes d’entre el 6 i el 8% en aquesta temporada de rebaixes. El proper diumenge, 14 de gener, els comerços podran tenir obert. Serà el primer cap de setmana de descomptes i el primer festiu de 2007 que la Generalitat permet obrir
Les rebaixes d’hivern arrenquen aquest dilluns, just acabada la campanya de Nadal
