L’Escolania de Montserrat actuarà a la Catedral de Tarragona el divendres 29 de maig.

Durant el concert, que serà a les 20.30h, s’interpretaran peces de mestres de l’Escolania i música religiosa europea tant del segle XX com del XXI.

Sota la direcció de Llorenç Castelló, l’Escolania de Montserrat actuarà amb l’acompanyament de la Capella de Música de Montserrat i Mercè Sanchis, a l’orgue.

Actualment l’Escolania està formada per més cinquanta nois de nou a catorze anys. La finalitat de l’Escolania, com en segles passats, és la participació diària en la pregària del santuari, juntament amb la gran afluència de pelegrins de tot el món. És també funció de l’Escolania la difusió de la música sacra, tant d’autors propis com de compositors internacionals.

Els darrers anys, l’Escolania ha fet nombroses gires de concerts a l’estranger: a Estats Units, Rússia, Puerto Rico, Hongria, Suïssa, Alemanya, Bèlgica, França, Itàlia, Polònia i Xina, a més de nombrosos concerts a Catalunya. Les entrades per al concert de Tarragona es poden adquirir a la Catedral, de dilluns a dissabte de 10h a 18.45h. També el mateix dia del concert es podran comprar entrades a partir de les 19.00 h.