El Servei Català de Trànsit obrirà aquest divendres l’operació sortida de vacances més important de l’any a les carreteres tarragonines.L’AP-7 en sentit sud serà un dels punts amb més mobilitat circulatòria. L’entrada en funcionament del tercer carril i l’eliminació física d’alguns peatges en el tram tarragoní afavoriran la circulació en aquesta via.També la Nacional 340, cap al sud, es convertirà en una de les carreteres amb més afluència de vehicles.El dispositiu de trànsit estarà especialment atent al tram de Tarragona i al segon cinturó entre la Mora i el Camp del Nàstic que haurà d’afrontar la seva primera operació sortida.El responsable del Servei Català de Trànsit a Tarragona, Eusebi del Olmo, ha explicat que la millora de les infraestructures de la demarcació comportarà una campanya més fluïda.S’espera que les franges horàries amb més mobilitat en l’operació sortida siguin entre les 9 del matí i les tres de la tarda de dissabte.El Servei català de Trànsit ha posat en marxa una campanya informativa per recomanar als conductors que utilitzin, sempre que sigui possible, el carril de la dreta.
