L’Stromboli Jazz Band amenitzarà amb música la campanya de nadal amb actuacions als punts comercials de la ciutat.

Aquesta setmana tocaran dissabte 6 de desembre i dilluns 8 de desembre al Corte Inglés, en diferents plantes. L’actuació es repetirà els dies 13, 20, 21 i 23 d’aquest desembre.

D’altra banda, la versió reduïda de la banda: l’Stromboli Jazz Duet , integrada per Raül Cid i Sergi Cabrera, prendrà part de les activitats organitzades per la Via T de Tarragona el divendres 19 de desembre. Serà el dia de l’encesa de llums nadalenques. A partir de les 19.30, estaran al carrer Sant Agustí. El dia 22, repetiran actuació a la Rambla Nova, cantonada amb Canyelles. També serà a partir de les 19h i fins les 20.30h.

L’Stromboli ha fet més de 140 actuacions des de la seva presentació el febrer de 2012.