Luis César ha assegurat en la seva darrera compareixença pública que creu que no és el problema del Nàstic. El gallec ha reconegut que està tenint més crèdit que no pas tindrien altres tècnics a la banqueta però ha afirmat que en la majoria d’ocasions el relleu a la banqueta no és la solució per a canviar la dinàmica de l’equip. Per Luis César el possible canvi a la banqueta seria tant sols una solució transitòria que taparia la resta de carències que pugui tenir l’equip. Un Luis César però que entén que els seus registres fins ara, cinc punts de vint-i-set possibles, són números per a destituir a un entrenador.Segons el tècnic grana però la gestió esportiva del club ha entès que no només es pot valorar la feina pels números a la lliga. El gallec ha volgut llançar també un missatge contundent i optimista cap a l’afició assegurant que el Nàstic aconseguirà la permanència aquesta temporada. De fet ha anat més enllà i tot i ja ha dit que ni Recre, ni Tenerife, que ara mateix estan per sota els grana a la classificació, acabaran baixant a segona B al final de la campanya. La solució per a canviar la dinàmica de l’equip la buscarà Luis César, en el fons d’armari de la plantilla. El tècnic prepara una revolució a l’onze per a rebre al Còrdova.Luis César ha volgut ser prudent i no ha desvetllat cap dels canvis que planeja, si que ja ha dit que a l’equip li fa falta una sacsejada. Tot i la discreció de Luis César tot apunta que jugadors com Miki Martínez o Ludovic Delporte son dos dels que podrien debutar en un onze inicial aquesta temporada per a rebre diumenge al Còrdova al Nou Estadi.

Escolta a Luis César Esports Tarragona Ràdio