Un bosc fantàstic inspirat en els relats de ‘Viatges i flors’ de Mercè Rodoreda reflexiona sobre la guerra i les seves conseqüències devastadores. És una proposta dels artistes Cabosanroque que es podrà visitar aquest novembre al mòdul 6 de la Tabacalera de la mà de Mèdol – Centre d’Arts Contemporànies.
Fins al 30 de novembre, la Tabacalera acull ‘Flors i Viatges. La guerra i les dones de Mercè Rodoreda’. Es tracta d’una instal·lació visual i sonora creada per Cabosanroque. Suposa el tancament de la trilogia dels artistes dedicada a autors de les lletres catalanes. Té una durada de 40 minuts amb passis cada hora i un aforament màxim de 20 persones.

Laia Torrents i Roger Aixut proposen un viatge en un bosc on literatura, antropologia, escultura i música s’entrellacen sota la batuta del so. La peça incorpora fragments de la Premi Nobel Svetlana Aleksiévitx, amb les veus de dones obligades a fugir d’una guerra actual com és la guerra d’Ucraïna. És un recorregut entre la bellesa i l’horror.
Aquest serà l’últim muntatge de Mèdol en aquest espai de la Tabacalera. La consellera de Cultura, Sandra Ramos, recorda que seguiran portant l’art a tots els racons de la ciutat.
‘Flors i Viatges’ es podrà visitar de divendres a diumenge des d’aquest cap de setmana i fins el 30 de novembre. L’accés es gratuït amb inscripció prèvia.
- Netegen el bust de bronze del metge Josep Roig i Raventós
- Dents i Ungles. Temporada 25/26
- Miguel Montenegro visita Tarragona en el marc d’un projecte de cooperació Internacional
- La dansa tradicional torna a Tarragona aquest dissabte
- Desmantellen una plantació interior amb prop de 300 plantes de marihuana a Cambrils

