L’ens ecologista Mediterrània continua amb la seva campanya d’estalvi d’aigua. Aquest diumenge en un stand a la Rambla Nova acabarà de repartir els kits d’estalvi d’aigua que en són la base. En total se n’hauran repartit un miler. Cada kit inclou un dispositiu per l’aixeta de la cuina, un altre pel lavabo i un darrer per la dutxa. Instal·lant-los es pot arribar a estalviar un 20% del consum domèstic d’aigua. Mediterrània realitzarà un estudi del consum d’aigua a partir de les dades de les persones que s’adhereixin a la campanya. Per realitzar l’estudi s’utilitzaran dades d’EMATSA i es compararan les dades de consum d’abans i després d’instal·lar els kits. L’equip de Mediterrània estarà diumenge a la Rambla des de dos quarts d’onze del matí fins les vuit del vespre.