Els grana tornen aquest dimecres a l’activitat al Nou Estadi. Ho fan després de la jornada festiva d’aquest dimarts i amb les baixes de Generelo i Merino. El migcentre basc sembla que serà l’única absència del primer equip titular de la lliga. Merino pateix una microruptura a la zona de l’abductor que el fa ser més que dubte pel partit de diumenge. Després de que Luis César confirmés al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio que mantindrà els mateixos jugadors de l’olímpic en l’onze inicial, el basc pot fer que entri en el doble pivot o be Morales o be Manolo Martínez. El metge del club, Carles Hernández, ha explicat quina és la lesió i l’evolució que pateix Carlos Merino. Segons el doctor Hernández el jugador basc no podrà jugar davant del Celta però s’espera que ja estigui recuperat per jugar contra l’Osasuna en la visita que han de fer els grana la pròxima jornada a l’estadi del Reino de Navarra.
13:00h. Redacció Tarragona Ràdio
12:30h. Redacció Tarragona Ràdio
12:00h. Redacció Tarragona Ràdio
11:45h. Redacció Tarragona Ràdio
