El pàrquing de César August s’inaugura aquest diumenge. Es tracta d’un aparcament de superfície amb capacitat per gairebé 400 vehicles. Aparcar-hi serà gratuït. Està situat al costat de l’escola, al carrer Joan Baptista Plana, i precisament un dels seus objectius és facilitar l’aparcament als pares i mares que van a recollir els nens. Per això, l’Ajuntament ha programat la inauguració per aquest diumenge, per tal que pugui començar a funcionar just acabar les vacances de Nadal. El tinent d’alcalde de territori, Jordi Sendra, ha explicat que amb aquest nou equipament s’integra un pàrquing i una zona verda. El nou pàrquing de César August s’emmarca en el nou pla parcial 2, que correspon a l’eixample de Joan XXIII. L’Ajuntament es va comprometre a habilitar places gratuïtes d’aparcament a la zona, quan es va implantar la zona blava a l’avinguda Roma l’estiu de 2005.