Mor el que va ser president de la Cambra de Comerç de Tarragona entre els anys 1992 i 1998, Bartomeu Ramos Mora. El 1999 va ser nomenat Fill Adoptiu de Tarragona. Abans d’accedir a la presidència de l’entitat cameral va estar al capdavant de la Comissió d’Ordenació del Territori i Transports.

Precisament, l’actual presidenta, Laura Roigé, va entrar a la Cambra el 1995 de les mans de Bartomeu Ramos, que en va ser el gran aliat. L’ens cameral lamenta la pèrdua i envia el seu condol a amics i familiars.

Segons informa el Diari de Tarragona, Bartomeu Ramos sempre ha estat molt vinculat al món del transport. Va ser l’encarregat de la delegació a Tarragona de Tàrraco Serveis SA. Als anys vuitanta va entrar al Consell d’Administració del Port, primer en representació del Gremi de Transports i més endavant de la Cambra.

Quan ell havia deixat aquesta entitat, l’Associació de la Dona Empresària i Emprenedora (ADEE) –presidida precisament per Laura Roigé– va rendir-li un homenatge i el va nomenar primer soci d’honor de l’associació. Aficionat i soci del Nàstic, jugava a tennis. Fins i tot va guanyar l’any 2000 un dels Trofeu Feliu que organitzava el Club Tennis Tarragona.

La vetlla per Bartomeu Ramos es fa des d’avui dimarts a les dotze del migdia fins a la mateixa hora de demà dimecres, quan es farà una cerimònia al mateix Tanatori Municipal.

Ramos també va ser tertulià de Tarragona Ràdio, des de l’emissora municipal també enviem el nostre condol als amics i familiars.