Tarragona prepara per aquesta Setmana Santa tres activitats dedicades a la projecció de la ciutat i a la divulgació des de la tradició. Un novedòs videomapping al Circ Romà, acompanyat d’un mercat d’artesania i un programa de visites guiades han estat les apostes escollides per apropar aquesta festivitat a tot tipus de públic.
Aprofitant la Setmana Santa com un moment clau a la ciutat, l’Ajuntament de Tarragona ha organitzat un seguit d’activitats dedicades “tant als tarragonins i tarragonines, com als turistes que visiten la ciutat durant aquestes dates”. Així ho ha destacat Montse Adan, consellera de Comerç i Turisme, alhora que ha remarcat l’èxit de la programació de l’any anterior.
Per aquest motiu, l’Ajuntament ha decidit repetir dues activitats. D’una banda, el proper dimecres 1 d’abril arrenca la segona edició de la Fira de Pasqua. El passeig de les Palmeres serà el punt on s’ubicaran 12 paradetes de l’Associació Tarragonina d’Expositors d’Artesania, acompanyades d’un escenari i una carpa per dur a terme diferents tallers. La fira s’estendrà fins al pròxim 6 d’abril.

D’altra banda, s’opta per continuar amb les visites guiades pels diferents espais vinculats amb la festivitat. Sota el nom de La Setmana Santa amb els 5 sentits, s’oferiran diversos recorreguts amb interpretacions guiades que finalitzaran a l’Espai Turisme, on s’oferirà un tastet de vi de missa. Aquestes tindran lloc del 28 de març fins al 3 d’abril.

La novetat d’enguany, és la projecció d’un mapping a la façana exterior del Circ Romà. D’aquesta manera, també del 28 de març al 3 d’abril, es mostraran imatges de la Setmana Santa a la ciutat al mateix temps que es promociona un espai patrimonial.

- Llum verda als decrets d’habitatge amb la renovació automàtica dels lloguers aprovada per separat
- El Govern autoritza fer un protocol d’intencions entre administracions per al Parador al Banc d’Espanya
- El Passaport Edunauta s’amplia als infants de 3 a 12 anys i suma nous espais
- L’excap de colla dels Xiquets del Serrallo s’enfronta a 19 anys de presó per abusar sexualment d’una menor
- Tarragona ja ho té tot a punt per viure el millor Concurs de Castells
