Un jove de 18 anys ha mort aquest diumenge a Tarragona mentre feia submarinisme a l’espigó del Camí del Far. L’avís s’ha produït poc abans de les 11 del matí a través del telèfon d’emergències 112.Segons han informat els Bombers, l’alerta l’ha donat un altre submarinista després de detectar que el seu company s’havia enfonsat mentre feia una immersió i no sortia a la superfície. Els joves estaven practicant submarinisme a pulmó lliure, segons han concretat els Mossos d’Esquadra. Es desconeix el motiu que ha provocat l’ofegament del jove. Dues embarcacions de Salvament Marítim s’han desplaçat fins el lloc de l’incident i han rescatat el cos ja sense vida del jove.
Mor ofegat un jove que feia submarinisme a l’espigó del Camí del Far
