La nit de Cap d’Any es va desenvolupar sense incidents a les comarques de Tarragona. Milers de persones van celebrar l’entrada del nou any en discoteques, restaurants, hotels, locals d’oci i festes populars de totes les ciutats i pobles de la demarcació.Tot i ser una de les nits amb una mobilitat més elevada a les carreteres de la demarcació, afortunadament no es va registrar cap accident a la xarxa viària. A més, ni la Guàrdia Urbana ni els Mossos d’Esquadra tenen constància de cap aldarull greu durant la nit. Els Mossos d’Esquadra van organitzar un dispositiu especial durant la nit, amb un total de 25 controls d’alcoholèmia diferents. En total es va controlar el nivell d’alcohol a un total de 453 conductors. D’aquests, un 5 i mig per cent, un total de 19 conductors, van donar positiu. La Consellera de Salut de la Generalitat, Marina Geli, ha destacat la responsabilitat dels ciutadans a l’hora de celebrar l’arribada del nou any. L’any passat la nit de Cap d’Any també es va acabar sense cap víctima mortal a la demarcació.