El Director Esportiu del Nàstic, Josep Maria Nogués, assumeix al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio la màxima responsabilitat en el projecte esportiu de l’equip grana. Nogués assegura que no és un fracàs la temporada i diu que els mals números de l’equip es deuen al poc rendiment que estant donant alguns jugadors determinants . El màxim responsable esportiu del Nàstic ha reiterat que hi ha futbolistes que no estan donant el nivell esperant i confia en aconseguir la permanència amb la millora de l’equip en la segona part del campionat. Nogués diu que està tranquil per la feina feta i es fa càrrec la seva responsabilitat en el projecte.Pel que fa al capítol de fitxatges després de que el president de la SAD, Jose Maria Fernández, hagi obert l’aixeta per a incorporar jugadors, Nogués ha estat prudent a l’hora de parlar de possibles altes.Segons ha pogut saber Tarragona Ràdio, el club grana podria estar treballant amb alguns jugadors del Vila-real B com poden ser; els migcentres Javi Matilla i Tiago Dutra o el davanter argentí Gonzalo Castellani.Nogués no ha volgut donar noms i assegura que s’ha de mantenir el silenci per a poder tenir a les primeres opcions.Un Nogués que ja ha avançat que per a la pròxima setmana està prevista la reunió amb la comissió esportiva per a tenir el vist i plau del consell per a fitxatges, a més a més espera tenir també l’opinió del nou tècnic Joan Carles Oliva. El mateix Nogués ja ha avisat que l’arribada de futbolistes pot suposar la marxa de jugadors de l’actual plantilla que no compten per el tècnic. Nogués ha afirmat també que la secretaria tècnica no s’ampliarà després de la marxa de Gordillo tot i reconèixer que Javi Rico seria la primera opció per a cobrir el lloc de l’andalús.

Escolta a Nogués parlant de la temporada Esports Tarragona Ràdio

Escolta a Nogués parlant de fitxatges Esports Tarragona Ràdio