El Nàstic ha presentat aquest dijous a Perico, que és el cinquè fitxatge d’aquest hivern i no dóna per tancat el capítol de fitxatges.Pedro José Pinazo Arias, arriba a Tarragona desprès de dues setmanes de negociacions i per reforçar la mitja punta i banda esquerra de l’equip. El futbolista diu que venir al Nàstic és un repte per ell per tal de tornar al futbol professional on hi ha jugat més de 200 partits, amb el Màlaga, Castelló, Salamanca i Elx.Perico, diu que per ell venir al Nàstic és una molt bona solució per seguir evolucionant i oblidar una mica tot el que li ha passat en els darrers temps.El jugador nascut a Màlaga, ha vist en directe els dos darrers partit del Nàstic al Nou Estadi i diu que li sembla un molt bon equip el que dirigeix Javi Salamero.Davant les baixes per diumenge dels sancionats Marc i Javi Martínez no es descarta que Perico pugui entrar en convocatòria per anar al camp del At. Balears. Perico diu que esta a punt per poder aportar i diu que la seva posició natural és la de mitja punta.Perico ha estat presentat al costat del director esportiu José Sicart i del vicepresident esportiu Jordi Virgili, que ha assegurat que estan oberts al mercat i que no tanquen la possibilitat de fer una incorporació més si es presenta l’oportunitat. Virgili també ha confirmat el que avançava Tarragona Ràdio, que és que Perico no té cap cost per el club el que resta de temporada.Recordem que Perico tindrà contracte fins el 30 de juny del 2014 i que aquest divendres farà el primer entrenament amb els seus nous companys.

Escolta a Jordi Virgili Esports Tarragona Ràdio

Escolta a Perico Esports Tarragona Ràdio

Escolta a Perico Esports Tarragona Ràdio