L’ensurt que va donar ahir Antoni Pinilla en la sessió de la tarda s’ha quedat en això en un ensurt ja que el colomenc ha pogut entrenar amb normalitat ja aquest matí. El jugador grana pateix una fascitis plantar al seu peu esquerra que li causa molèsties però que sembla que no li impedirà jugar diumenge davant del Celta. Així mateix ho ha reconegut Antoni Pinilla. A tres dies per debutar la primera al Nou Estadi. Pinilla també ha parlat de com afronta la plantilla el partit davant del Celta. El capità grana diu que l’equip sobretot ha de tenir tranquilitat i saber jugar el seu futbol davant del conjunt de Fernando Vazquez.Per Pinilla s’ha d’oblidar ja la primera victòria a Montjuic tot i que ha de servir d’exemple.Un Pinilla doncs que tot apunta que seguirà en l’onze inicial acompanyant a Portillo en punta tot i que Luis César ha provat ja amb Ismael a la mitja punta per si el 21 grana s’ha de perdre el partit. El que se’l perd segur és Carlos Merino i Luis César ja va deixar obertes les 3 opcions per acompanyar a Abel en el migcentre. Precisament un d’aquests, l’asturià Juan Diaz, creu que és una posició que coneix bé tot i que últimament venia jugant més per la banda esquerre. El jugador asturià que jugarà diumenge tan sols el seu segon partit a la primera divisió espera el suport de l’afició grana per a conduir a l’equip en el seu debut a casa. Juan ha demanat que el Nou Estadi s’ompli per a convertir el camp grana en una olla a pressió pel visitant.
Redacció Tarragona Ràdio
