La cinquena edició del Yo Pongo Internacional de Tarragona arriba aquest dijous 7 de juliol a les 20:30h a l’Espai La Palmera.
Els participants hauran de cuinar plats típics de la seva terra o d’altres per compartir amb la resta d’assistents. A més, hi haurà Escenari Obert perquè qui vulgui puguin dur a terme la mostra cultural que desitgi.
Rrepetiran membres de la companyia Factoria Folk, música folk, el grup de bollywood MahiVe Dance i el camp de treball de la Fundació Casal l’Amic, entre d’altres actuacions.
Aquesta proposta està organitzada pel Departament de Cooperació de l’Ajuntament de Tarragona. Durant la cinquena edició, es regalaran les fitxes de les receptes dels darrers quatre Yo Pongos Internacionals. També es preveu poder ampliar el receptari en properes edicions. L’activitat és gratuïta.