Tot i que el dia ha començat amb pluja, aquest dissabte és el primer dia de cap de setmana de la temporada de platges a Tarragona. La ciutat compta amb la presència diària de 35 socorristes. També hi col·laboren 8 efectius de la Guàrdia Urbana i 20 treballadors de neteja.
Pel que fa a les recomanacions de seguretat, s’han de continuar respectant les distàncies entre grups i individus, cal evitar les platges amb ocupació elevada i l’ús individual de dutxes i serveis públics és obligatori. Amb l’entrada en funcionament de la campanya d’estiu, el servei de salvament i socorrisme a les platges de Tarragona ja s’ha activat aquesta setmana.

El coordinador de Creu Roja a Tarragona, Nacho Cancio, ha destacat que la temporada de platges d’enguany es preveu similar a la d’altres anys.
Creu Roja presta servei a les platges del Miracle, l’Arrabassada, la Savinosa, els Capellans, la Llarga, La Móra i Tamarit. El serviment es prestarà cada dia de la setmana, inclosos festius, de les 10h fins a les 19h de la tarda. La temporada es prolongarà fins al 14 de setembre.
Més notícies:
- Pirotècnia Valenciana guanya per tercera vegada el Concurs de Focs Artificials Ciutat de Tarragona
- Tarragona prepara diversos projectes per rebre ajuts del Pla de Barris
- El Nàstic fa públic que el capità Joan Oriol no continuarà com a futbolista de l’equip a la 1era REF
- El Vòlei SP i SP es reforça amb Elieser Rojas com a gran aposta ofensiva per la nova temporada
- Pau Martínez, nou jugador del Nàstic