El Gremi de Sant Llorenç i Sant Isidre organitza aquesta setmana la festivitat de la copatrona dels hortolans, Santa Magdalena. L’acte central serà aquest dimecres 22 de juliol coincidint amb el 75è aniversari de la restauració de l’Església gòtica. Des de l’interior del temple, fem un programa especial amb el president del gremi de pagesos, Raül Font, i d’altres convidats que ens parlaran tant dels actes que organitzen aquest dimecres com de la importància i el valor històric i patrimonial de l’Església.

Programa especial desde l’Església de Sant Llorenç