El projecte de Tramvia lleuger del Camp de Tarragona, el TramCamp, s’està reformulant per tal de fer-lo viable econòmicament. En una entrevista a l’Agència Catalana de Notícies, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha reiterat que l’estudi informatiu redactat pel govern tripartit és actualment inassumible. Aquest preveia una inversió de 578 milions d’euros per habilitar una xarxa de tramvia de 42 quilòmetres, per unir Tarragona, Reus, Vila-seca i els principals municipis de la costa, Salou i Cambrils. El projecte preveia aprofitar 12 quilòmetres de via ja existents i construir-ne 30 de nous. El conseller Recoder admet que el volum de població de Tarragona, Reus i els municipis de la Costa Daurada justifiquen la creació del TramCamp. Per aquest motiu no es descarta construir-lo. Diu, però, que estan buscant la manera de fer-lo més econòmic. Ha explicat que s’intentarà aprofitar el màxim d’infraestructures ja existents. Creu que aquest és el millor mecanisme per tal que el TramCamp sigui factible. L’estudi informatiu del TramCamp es va presentar fa dos anys i va quedar en stand by amb el canvi de govern i l’agreujament de la situació econòmica.
Recoder diu que estan reformulant el projecte de TramCamp per fer-lo viable
