Repsol referma el seu compromís amb la Setmana Santa tarragonina.La companyia i l’Agrupació d’Associacions de la Setmana Santa han renovat el conveni de col·laboració que els vincula ja des de fa 8 anys.Així, enguany, Repsol aportarà de nou 15 mil euros, uns diners que sempre es destinen a l’arranjament de passos o misteris i a la introducció de millores més generals per reforçar la projecció de la celebració.Per exemple, aquest cop la subvenció de l’empresa permetrà cobrir les millores que s’han fet a la pàgina web de l’Agrupació d’Associacions de Setmana Santa. També servirà per ampliar la tirada de la seva revista i per fer una major difusió de la Trobada estatal de confraries que tindrà com a escenari la ciutat de Tarragona.Joaquim Julià és el president de l’Agrupació. El cap de relacions externes de Repsol a Tarragona, Josep Bertran, recorda que és una aliança que fa molts anys que dura i que vol tenir continuïtat.Com és habitual, Repsol ha tornat a patrocinar el cartell de la Setmana Santa d’aquest 2013.