Els moviments al consell d’administració del Nàstic segueixen produïnt-se. Segons ha pogut conèixer Tarragona Ràdio, Ricard López, ha deixat de ser conseller del Nàstic. Desprès d’un any en el càrrec representant aproximadament un 3% de les accions en mans d’una societat que les ha venut a un dels seus socis i a la vegada ex-membre de la SAE José Luis Vilar.Ricard López tanca així la seva segona etapa com a directiu de l’entitat grana. Pel que fa a l’actualitat esportiva el Nàstic rep dissabte al millor Recre d’aquesta temporada. I és que l’equip que entrena Carlos Rios ha encadenat vuit jornades sense conèixer la derrota que l’han permès sortir dels llocs de descens.L’ex grana Manolo Martínez, en declaracions al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio, ha reconegut que el Recre arriba a Tarragona en el millor moment de la temporada i en clara línia ascendent després de recuperar sensacions perdudes en l’inici de campanya.Manolo però no se’n fia del Nàstic del que ja ha dit que augmenta el seu perill al ser un rival ferit. Encara el l’actualitat grana, destacar que s’ha presentat la quarta edició del partit per la solidaritat que organitza el Nàstic conjuntament amb l’Ajuntament de Tarragona. El triangular que enfrontarà empleats del club, amb polítics i periodistes, començarà a les deu del matí, es jugarà al nou estadi i destinarà el recaptació a la Marató de TV3.
Ricard López deixa el consell d’administració
