El conseller d’interior i relacions institucionals obre portes a la instal·lació de la comissaria dels mossos a Campclar. Joan Saura ha dit que el govern català assumirà la decisió que adopti l’Ajuntament. Canvia d’aquesta manera la postura defensada per l’anterior consellera d’Interior, Montserrat Tura, que apostava per ubicar la comissaria al costat de l’Avinguda Catalunya, als terrenys dels Quatre Garrofers. Fins i tot es va signar un acord amb l’Ajuntament en aquest sentit, tot i que posteriorment l’alcalde va dir que la millor opció era la de Campclar. En el ple de divendres es votarà una moció d’IC-V-LP i PSC per tal que només s’ofereixin a la conselleria els terrenys del barri de Ponent. El conseller d’interior ha dit que l’Ajuntament és qui millor coneix el territori i que, per tant, el govern català assumirà la seva proposta. Joan Saura ha presentat a Lluís Balart com a candidat d’IC-V-LP a l’alcaldia de Tarragona. Balart va anar de número 2 en els anterior comicis i és l’actual portaveu del grup eco-socialista. En les eleccions del maig es plantegen arribar als tres regidors i aconseguir formar un govern de coalició d’esquerres. El president d’IC, Joan Saura, ha dit que cal acabar amb l’anomalia política de Tarragona, l’única capital catalana governada per partits de dreta.