Tarragona reivindica aquest divendres el Dia Nacional de Trastorn del Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat amb una lectura de manifest que ha tingut lloc davant de l’Ajuntament. La consellera de Salut, Cecilia Mangini, ha sigut l’encarregada de presentar l’acte.
Protecció, igualtat d’oportunitats i garantir el desenvolupament personal de les persones amb TDAH. Són algunes de les reivindicacions del manifest llegit pels diferents consellers i conselleres del consistori. L’escrit reclama el seguiment i la intervenció, la formació adaptada i la normalització social de les persones amb aquesta afecció.
Des de la Federació Catalana d’Associacions de Familiars i Afectats del TDAH subratllen la importància de donar visibilitat el trastorn. Maite de Miquel és la presidenta de l’entitat.
En l’acte també ha estat present l’associació APYDA de Tarragona i ha comptat amb una performance de Dario Proximiti per donar visibilitat el trastorn amb un joc.
Més notícies:
- Víctor Álvarez: “La natura ha de tornar a ocupar el seu espai al Francolí”
- Cynthia Barzuna: “Nosaltres necessitem la bona salut de l’oceà”
- Luis César: ‘Vinc perquè quan el Nàstic em necessita no puc dir que no’
- Un centenar de treballadors de les indústries tarragonines participen en les primeres sessions formatives de la prova de sirenes del Plaseqta del 29 de maig
- L’Atenció Primària de l’ICS Camp de Tarragona impulsa un estudi per millorar la seguretat dels pacients atesos a casa