Tarragona es prepara per a l’arribada del turisme de pesca. La Confraria de Pescadors de Tarragona treballa per tenir-ho tot a punt i començar a oferir visites amb els pescadors a partir de l’estiu. Es tracta d’un projecte que s’emmarca en la línia d’ajuts d’Acció Climàtica per fomentar projectes d’economia blava i sostenibilitat.
La secretària de la Confraria de Pescadors de Tarragona, Rosa Sans, ha avançat en una entrevista a la Veu de Tarragona que estan elaborant el projecte per poder fer realitat les visites dels turistes a les barques del Serrallo. Sans ha remarcat la importància de valorar la feina que fan els pescadors i que, amb aquestes visites, es podrà viure una jornada en les mateixes barques d’arrossegament.
Sans ha explicat que igual que es pot anar a fer tasts de vins als sellers, es podrà gaudir de la jornada d’un pescador i després menjar els peixos.

El Grup d’Acció Local Pesquer rebrà 15 milions d’euros per desenvolupar accions per promoure l’economia blava i posar en valor la riquesa que hi ha al mar. Activitats i projectes que aniran a càrrec de les confraries del país de la mà de les institucions municipals i dels comerços per destacar la qualitat del producte de la zona.
Més notícies:
- Angel Fernández renova com a entrenador del TGN Bàsquet i assumeix la direcció tècnica del club
- El Nàstic té per endavant quatre partits, dotze punts en joc, on n’ha de sumar set per salvar la categoria
- El Camp de Tarragona impulsa un estudi per analitzar la viabilitat d’una futura eina energètica metropolitana
- La Part Alta recupera Ca la Garsa
- Jaume Balaguer, del celler Balaguer i Cabré, nou president del Consell Regulador de la DOQ Priorat
