L’aigua miraculosa de Sant Magí arriba aquest dimecres a la ciutat. Els portants de l’Aigua ja ho tenen tot a punt per carregar les portadores i l’alfàbrega en un cotxe d’època i no amb els carros i cavalls com és tradició. És el segon any que la baixada es fa amb un vehicle que serà diferent del de l’any anterior.
A les 7 del matí han sortit des de les fonts de la Brufaganya en un recorregut que el faran sense acompanyants ni aturades a causa de la situació sanitària. Passaran per Santa Perpètua de Gaià, Querol, El Pont d’Armentera, Santes Creus, Vila-rodona, Bràfim, Nulles, l’Argilaga, el Catllar i Els Pallaresos. Tenen previst arribar a Tarragona cap a quarts de dues del migdia.
La distribució de l’aigua miraculosa pels diversos punts es farà aquesta tarda i aquest dijous. Es podrà adquirir en indrets com la plaça de la Pagesia, de la Font, Verdaguer, Cós del Bou, al Serrallo o als barris del Pilar, Sant Pere i Sant Pau i Bonavista.
Tarragona Ràdio acompanyarà els Portants de l’Aigua per transmetre l’emoció del camí, des de les Fonts de la Brufaganya fins als dipòsits d’Ematsa.
Més notícies:
- El Dinar de Nadal de Sant Egidi aplega 150 persones a Tarragona
- Detinguda una dona que va portar el seu nadó mort a incinerar al tanatori de Tarragona
- L’arquebisbe de Tarragona defensa que els delictes per abús sexual a menors no haurien de prescriure
- Renuncien a fer un complex esportiu a l’Anella Verda de Tarragona pels diferents informes urbanístics desfavorables
- L’EMT manté les tarifes congelades i els descomptes dels abonaments de transport públic per al 2026
