Tarragona ha desenvolupat a FITUR 2021 una intensa tasca de promoció turística
durant els dies 19 i 20 de maig.
Torna de la fira amb una aliança estratègica amb Eivissa i Santiago i una campanya internacional amb el Grup Ciutats Patrimoni.
El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, encapçalat per la presidenta, Cinta Pastó, ha mantingut una intensa agenda d’actes i reunions tant de forma individual així com amb el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE).
Aquest dissabte 22 i diumenge 23 de maig, dies destinats al públic en
general, Tarragona continua present a l’estand de la Costa Daurada de la Diputació de Tarragona
La presidenta de Tarragona Turisme, Cinta Pastó, ha valorat molt positivament que la fira s’hagi pogut celebrar presencialment “després d’un any tan complicat”, fet que, ha afegit, “significa un punt de partida de la recuperació turística per a moltes destinacions, com la nostra”. Pastó valora també que Tarragona,
malgrat les dificultats, “ha aconseguit tenir presència a la principal fira turística d’Espanya i una de les més importants del món i tancar una agenda
de reunions amb agents turístics, partners, bloggers o periodistes que ens ajudaran a continuar posicionant Tarragona com a destinació de turisme cultural
i patrimonial familiar i sostenible”. La presidenta de Tarragona Turisme ha destacat també a la fira que “l’èxit de Tarragona com a destinació turística
passa a curt termini per la seguretat i, a mig termini, per la digitalització i la reformulació de les estratègies de comercialització”. “L’escenari actual
s’ha de convertir en una oportunitat amb models innovadors basats en la diferenciació, la digitalització i la sostenibilitat; com més àgil resulti aquesta
transformació, més ràpid deixarem enrere la crisi”, ha conclòs.
Durant aquests dies, Tarragona Ràdio ha realitzat
una cobertura especial de l’esdeveniment per seguir la presència de la ciutat a la fira.