Aquest cap de setmana, Tarragona s’ha promocionat al 19è Saló Aragonès de Turisme. La ciutat ha estat present a la capital aragonesa amb estand propi com a reforç de la marca Tarragona.
El certamen ARATUR és una fusió d’oci, gastronomia, cultura i turisme, que enguany presenta una àmplia gamma de nous destins, tant nacionals com internacionals.
L’objectiu principal d’enguany ha estat destacar el 25è aniversari de Tarragona com a ciutat Patrimoni de la Humanitat així com tota la programació preparada amb motiu d’aquesta efemèride. Montse Adan explica que s’ha promocionat la ciutat, el patrimoni, la cultura, la gastronomia, les platges i tot el nostre potencial, fomentant un turisme sostenible i responsable els 365 dies de l’any. A més de posar l’èmfasi al 25è aniversari de Tarragona com a ciutat Patrimoni Mundial pel seu conjunt arqueològic romà, també s’han promocionat les jornades de Tàrraco Viva.
Entre el 16 i el 18 de maig, més de 15.200 persones han passat per aquest saló dedicat al turisme.
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


