Aquest cap de setmana, Tarragona s’ha promocionat al 19è Saló Aragonès de Turisme. La ciutat ha estat present a la capital aragonesa amb estand propi com a reforç de la marca Tarragona.
El certamen ARATUR és una fusió d’oci, gastronomia, cultura i turisme, que enguany presenta una àmplia gamma de nous destins, tant nacionals com internacionals.
L’objectiu principal d’enguany ha estat destacar el 25è aniversari de Tarragona com a ciutat Patrimoni de la Humanitat així com tota la programació preparada amb motiu d’aquesta efemèride. Montse Adan explica que s’ha promocionat la ciutat, el patrimoni, la cultura, la gastronomia, les platges i tot el nostre potencial, fomentant un turisme sostenible i responsable els 365 dies de l’any. A més de posar l’èmfasi al 25è aniversari de Tarragona com a ciutat Patrimoni Mundial pel seu conjunt arqueològic romà, també s’han promocionat les jornades de Tàrraco Viva.
Entre el 16 i el 18 de maig, més de 15.200 persones han passat per aquest saló dedicat al turisme.
- Xavi Jiménez: “És molt barat dipositar brossa als abocadors catalans”
- La Guàrdia Urbana inicia una campanya enfocada a les bicicletes i els VMP
- Una recerca de la URV ha estat premiada per proposar un nou mètode per dissenyar cobertes de grans estadis
- Un 42,7% de les famílies becades per la Fundació Pere Tarrés a Tarragona es troben en condicions de pobresa extrema
- Els Premis Literaris Ciutat de Tarragona repeteixen xifres de rècord