L’Ajuntament de Tarragona lamenta i condemna el que considera menyspreable tiroteig succeït al Club Pulse, a Orlando, a l’estat de Florida.
En una nota pública de condol, el consistori rebutja la violència en qualsevol de les seves manifestacions. L’ajuntament recorda a les 50 víctimes i envia tot el suport als ferits i als familiars i amics. Així mateix es fa arribar el suport a tots els ciutadans i ciutadanes d’Orlando i a tot el poble dels Estats Units que s’han sentit colpejats per la brutalitat de la violència indiscriminada d’aquest terrible atemptat contra la dignitat, els drets i la vida de totes les persones del col·lectiu LGBTI.
