Es tracta del certamen turístic més important de l’Estat i un dels principals a nivell mundial. El Patronat Municipal de Turisme hi presentarà els seus nous projectes, entre els quals destaca el Pla de Competitivitat Turística de la Tàrraco Romana. Aquest pla, que es començarà a executar enguany, suposarà una inversió de 4 milions d’euros en els quatre municipis tarragonins amb monuments declarats Patrimoni de la Humanitat. A Fitur, el Patronat de Turisme també donarà a conèixer els seus nous productes i promocions. Entre aquests hi ha una audio-guia en MP-4 disponible en sis idiomes. Tarragona és la primera ciutat catalana que posa en marxa aquest servei turístic. També es presentaran la nova oferta de visites guiades, els nous avantatges de la Tàrraco Card i paquets promocionals adreçats als operadors turístics. El gerent del Patronat de turisme, Carles Sanz, explica que l’objectiu és difondre la nova imatge de Tarragona com a destinació turística. A banda de Fitur, el Patronat Municipal de Turisme participa en altres accions promocionals al llarg de l’any. La majoria es realitzen junt amb el Patronat de la Diputació. També està previst estrènyer els vincles amb Reus, Salou i Vila-seca, per participar en accions conjuntes. A nivell internacional, Tarragona es promociona a través del grup de Ciutats Espanyoles Patrimoni de la Humanitat.