Tarragona reclama a l’ADIF un pla de millora urgent per l’estació de trens de la ciutat. En una carta adreçada al president de l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, demana que es posi fi d’una vegada per totes a les deficiències que pateix l’actual estació de trens. Una de les principals reclamacions passa per eliminar les barreres arquitectòniques que dificulten l’accés a les persones amb mobilitat reduïda.En aquest sentit, el consistori aposta per la instal·lació d’escales mecàniques o ascensors que connectin amb les andanes. En l’actualitat, només es pot creuar les vies a través d’unes escales convencionals.En la mateixa carta, l’Ajuntament de Tarragona també demana que es millori el servei de neteja, sobre tot dels serveis públics de l’estació.En declaracions a Tarragona Ràdio, la tinent d’alcalde i portaveu, Begoña Floria, ha manifestat la preocupació de l’equip de govern per l’estat en què es troben les instal·lacions. Diu que no hi ha cap motiu que justifiqui l’actual situació de deixadesa. L’alcalde, a través de la carta, recorda que la de Tarragona és una de les estacions amb major flux de passatgers de Catalunya. Ã?s per això que exigeix un pla de xoc urgent per corregir les deficiències endèmiques que pateix.