La demarcació de Tarragona només ha registrat una única denúncia per agressions a metges durant l’any 2012. La dada s’ha fet pública coincidint amb la celebració, aquest divendres, del Dia Nacional contra les Agressions en l’Ã?mbit Sanitari. La commemoració vol denunciar els incidents de violència a metges, infermers i professionals que treballen a l’entorn dels serveis de salut.El cas de la denúncia de tarragona correspon a insultsi calumnies d’un pacient i els seus familiars contra el facultatiu que l’estava atenent. El fet ha acabat amb una sentencia condemnatòria per part del jutge.Segons el Col·legi de Metges, es tracta és un cas aïllat que no trasllada la realitat de les agressions en l’àmbit sanitari.A nivell de l’Estat, els metges van ser objecte de 416 agressions durant l’any passat. Coincidint amb la commemoració de la jornada, des d’aquest dijous i fins diumenge s’ha instal·lat una pancarta contra les agressions a la façana del Col·legi de Metges.
