Aquesta tarda es farà la cavalcada de reis en la que participaran quinze carrosses, una trentena de vehicles i uns 300 figurants. Durant el recorregut, que s’iniciarà mitja hora abans de l’habitual, es repartiran 8 tones de caramels. Els reis mags arribaran en barca a les 6 de la tarda al port i a les 7 iniciaran el recorregut des del carrer Reial. La cavalcada passarà per la Plaça del carros, el carrer Apodaca i pujarà pel carrer Unió fins la Rambla. Després enfilarà pel carrer Sant Agustí i la Rambla Vella fins a la Plaça de la Font. Melcior, Gaspar i Baltasar tindran, avui, moltíssima feina perquè han de repartir molts regals entre els més petits de la ciutat. Tots els nens esperen amb molta il·lusió l’arribada dels 3 mags perquè facin realitat els seus desitjos. La majoria els anirà a rebre a la cavalcada. Els més menuts preparen una de les nits més màgiques i més esperades. Ahir a la tarda el patge reial va recollir les últimes cartes que els nens portaven perquè les fes arribar als reis. Cada dia s’han acostat més de 50 nens al Pati de Jaume Primer de l’Ajuntament, i per facilitar la feina el patge tenia un ajudant. D’altra banda, l’associació de veïns de Sant Salvador i Sant Ramón organitza una cavalcada pel barri. S’iniciarà a les 5 de la tarda a la Plaça Abat Oliva i acabarà amb joguines, coques de sucre, xocolata i caramels a la Plaça major.
