Al Districte Zero hem parlat amb Gisela de Foc, artista, pallassa i malabarista de Tarragona, que ens parla de la seva experiència als camps de refugiats del Líban amb l’organització Pallassos sense Fronteres. Amb ella parlem de com és aquesta tasca de treure somriures a infants i adults víctimes de la guerra.
A més, hem estat amb Nancy Arellano, de la Mesa de Movilidad de la Comissió Nacional de Drets Humans del Perú, per abordar la greu crisi que viu el país arran de la destitució del president Pedro Castillo.
Escolta el programa:
Més continguts de Tarragona Ràdio:
- La Plataforma per la Salut Pública del Camp de Tarragona considera insuficient que s’ofereixi atenció continuada a l’ictus només els caps de setmana
- Torna el Cicle de Muntanya de la Diputació, enguany centrat en la força del paisatge i la fotografia d’alçada
- Tarragona impulsa el comerç local amb una campanya coincidint amb la Gala dels Sols Repsol 2026
- L’Ajuntament de Tarragona activa el Pla d’Actuació Municipal en fase d’alerta per risc de vent
- La 21a edició del Conveni Córner busca consolidar la Costa Daurada com a destinació turística
