Tres persones van resultar ferides lleus després d’incendiar-se un pis de l’Avinguda Catalunya. Son la propietària del pis afectat i el seu fill, que van ser evacuats en vehicle particular a l’hospital Joan XXIII i una veïna de la tercera planta. Les 3 persones havien inhalat fum i presentaven símptomes d’intoxicació lleu.El sinistre es va produir al voltant de dos quarts de deu de la nit passada en el 2º 3ª del número 12 d’aquest carrer tarragoní quan, per causes que encara es desconeixen, es va incendiar el llit d’un dels dormitori de l’habitatge i posteriorment les flames es van propagar per la resta de l’immoble. Molts veïns de l’Avinguda Catalunya van sortir al carrer alertats per la gran quantitat de fum negre que sortia de l’habitatge. El pis va quedar molt malmès per les flames i també per l’intens fum negre que va provocar l’incendi. Com a conseqüència del foc es va sentir una forta explosió que sembla que es va produir quan les flames van arribar fins a un televisor. En un primer moment els mateixos inquilins del pis van provar d’apagar el foc amb mantes i aigua però l’intens fum i la manca de visibilitat un cop va marxar la llum els va fer optar per trucar els bombers. Quatre dotacions es van desplaçar fins al lloc de sinistre. L’incendi va quedar extingit al voltant de la mitjanit. També es van desplaçar fins al lloc del sinistre els Mossos d’Esquadra, la Guardia Urbana i diferents ambulàncies.
Redacció Tarragona Ràdio
