Un equip investigador de la URV prepara un programa per millorar el procés d’aprenentatge i el benestar dels universitaris amb TEA, TDAH i dislèxia. Segons explica el centre, cada vegada més estudiants amb aquests trastorns accedeixen a la universitat.
En cicles inferiors, la comunitat educativa ja té eines que ajuden a l’adaptació d’aquests estudiants i a l’acompanyament en el seu procés d’aprenentatge, però “a la Universitat aquest acompanyament és més difús”, segons afirma la investigadora del Departament de Psicologia, Núria Voltas.
En una recerca coordinada entre la URV i la UB, es treballa per millorar el procés d’aprenentatge, a través dels mateixos alumnes, que puguin aportar les seves experiències i conèixer les seves necessitats.
Més notícies:
- “Relats Onírics”, un podcast literari amb l’Escola de Lletres
- L’Associació per l’Impuls de l’Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona comença a caminar
- Luis César: “Les coses no estan anant com jo vull, però hi aniran”
- “Max in Love” tanca temporada amb èxit de participació
- Un mural genuïnament tarragoní donarà vida al primer tram de la Rambla Nova

