Un total de 5 persones han mort en accidents de trànsit a la xarxa viària interurbana de la província de Tarragona. Són dades corresponents al primer trimestre d’aquest any 2026, segons el darrer balanç de Trànsit fins al 31 de març.
Aquesta xifra ha disminuït un 60% si la comparem amb la de l’any anterior al mateix període, quan les carreteres de la demarcació van sumar fins a 13 víctimes mortals. De les cinc d’enguany, dues s’han produït al Tarragonès, una al Priorat, una al Baix Ebre i una altra a l’Alt Camp.
El cap del Servei Territorial de Trànsit a Tarragona, Alberto Raúl Esteban, ha destacat en una entrevista a Tarragona Ràdio que aquestes dades són “una mica millors” que les passades, però que tot i això, els conductors no han de perdre la prudència al volant.
Esteban també ha tractat l’operació sortida per aquest cap de setmana. Diu que es preveu una major mobilitat respecte als últims anys gràcies al bon temps, amb “prop de 560.000 vehicles que sortiran demà des de l’àrea metropolitana de Barcelona”. Per aquest motiu, explica que s’habilitaran una sèrie de mesures per evitar més sinistres a les vies: S’habilitaran uns carrils addicionals a les vies principals, els quals tindran unes indicacions específiques”.
Des de Trànsit remarquen la importància del respecte i la prudència a la carretera, sobretot aquests dies, i subratllen que el més important és que els usuaris arribin i tornin sense cap incidència.
- El Nàstic buscarà dissabte tres punts que els apropi cada cop més a la permanència a la categoria
- Es dispara l’interès per fer voluntariat a l’etapa tarragonina del Tour de França
- Ruben Viñuales ha entregat la mona de Pasqua a les ‘Tecles’ de la ciutat
- Jesús Gálvez, nou director de l’Hospital Joan XXIII
- Les mones personalitzades guanyen terreny

