Una vintena d’entitats mostraran la seva feina en la segona edició del Teta. El Festival Feminista i LGTBIQ+ de Tarragona reivindica el feminisme d’una manera més visible, lúdica i cultural. El Teta arribarà el 2 i 3 de juny al Camp de Mart.
S’han organitzat xerrades i tallers sobre lactància materna i la tornada a la feina, sobre la separació, la promoció dels drets de les dones a Bolívia o el racisme asiàtic, entre d’altres. Les associacions es promocionaran i faran visible la seva feina, al voltant de les dones, els seus drets, la maternitat, les immigrants o LGTBIQ+.
La cap d’Igualtat de l’Ajuntament, Montse García Biosca, ha explicat que enguany les entitats tindran un espai reservat per remarcar i destacar la seva importància.
El Teta donarà el tret de sortida divendres 2 de juny a la tarda. A les 17:30h actuarà Pepi Labrador. A partir de les 19 començarà el triple concert a l’auditori, amb Samantha Hudson, Mabel Flores i Mala Rodríguez. L’entrada té un preu de 15€ i inclou les tres actuacions.
Al Teta també hi actuarà el grup Maatkara, una formació tarragonina íntegrament formada per dones, que flueix entre l’art rock i l’indie rock. Tant divendres a la tarda com tot el dissabte, l’Ajuntament oferirà a les famílies un servei gratuït de canguratge.
Més notícies:
- L’Ajuntament activa l’alerta del Pla d’Emergències Municipal per l’episodi de calor
- Dissabte canicular amb màximes que freguen els 42°C a l’Ebre i superen els 40°C al Camp de Tarragona
- Els treballs per pintar el túnel de Lilla a l’A-27 arrencaran dilluns amb talls de circulació a la via
- Vermuts Musicals amb Chico Grande
- Tarragona acollirà una intensa setmana de Lligues Catalanes ACB i Femenina 2025 durant el Setembre