El punt de la Nacional 340 on es va produir diumenge l’accident amb 4 víctimes mortals suporta a diari el pas de 15 mil vehicles de mitjana. Un 20% d’aquests són camions.Les dades facilitades pel Reial Automòbil Club de Catalunya demostren que la circulació d’aquest tram de carretera és similar al d’una autopista.Responsables del RACC asseguren que és un dels punts negres del país. Reclamen la instal·lació d’un radar i la millora de la senyalització horitzontal per evitar que els conductors es despistin o corrin més del compte.Segons el Cap Tècnic de la Fundació RACC, Lluís Puerto, la Nacional 340 a Tarragona és una infraestructura insuficient per absorbir l’actual volum de trànsit.També exigeix millores en les característiques d’aquesta via el director de la FEAT, Josep Lluís Aymat.Pensa que és necessari desdoblar un tram de carretera amb tant volum de trànsit i tants accidents.Aymat recorda que aquesta és una vella reivindicació.Els veïns de la Móra han mostrat la seva preocupació per l’accident. El president de l’Associació de Veïns, Francesc Garcia, diu que els rètols són insuficients i també denuncia el perill de la rotonda d’accés a la urbanització.En l’accident van morir els quatre ocupants del turisme que va topar contra un camió. Eren dues dones i els seus respectius fills de 8 i 1 any. La conductora s’hauria despistat i hauria envaït el carril contrari xocant frontalment contra el camió. A més, sembla que els dos menors no portaven cordat el cinturó de seguretat.
Una 15.000 vehicles diaris passen pel punt de la N-340 on es va produir el tràgic accident
Una 15.000 vehicles diaris passen pel punt de la N-340 on es va produir el tràgic accident
El punt de la Nacional 340 on es va produir diumenge l’accident amb 4 víctimes mortals suporta a diari el pas de 15 mil vehicles de mitjana. Un 20% d’aquests són camions.Les dades facilitades pel Reial Automòbil Club de Catalunya demostren que la circulació d’aquest tram de carretera és similar al d’una autopista.Responsables del RACC asseguren que és un dels punts negres del país. Reclamen la instal·lació d’un radar i la millora de la senyalització horitzontal per evitar que els conductors es despistin o corrin més del compte.Segons el Cap Tècnic de la Fundació RACC, Lluís Puerto, la Nacional 340 a Tarragona és una infraestructura insuficient per absorbir l’actual volum de trànsit.També exigeix millores en les característiques d’aquesta via el director de la FEAT, Josep Lluís Aymat.Pensa que és necessari desdoblar un tram de carretera amb tant volum de trànsit i tants accidents.Aymat recorda que aquesta és una vella reivindicació.Els veïns de la Móra han mostrat la seva preocupació per l’accident. El president de l’Associació de Veïns, Francesc Garcia, diu que els rètols són insuficients i també denuncia el perill de la rotonda d’accés a la urbanització.En l’accident van morir els quatre ocupants del turisme que va topar contra un camió. Eren dues dones i els seus respectius fills de 8 i 1 any. La conductora s’hauria despistat i hauria envaït el carril contrari xocant frontalment contra el camió. A més, sembla que els dos menors no portaven cordat el cinturó de seguretat.