Una delegació de la ciutat francesa d’Orléans, agermanada amb Tarragona, ha visitat la ciutat amb motiu de l’inici d’una cooperació educativa. S’emmarca en projecte presentat en el programa educatiu europeu Â?Comenius RegióÂ?. L’objectiu és desenvolupar les potencialitats educatives dels Jardins Â?du LoireÂ? d’Orleans i el Jardí Romà de Tarragona, com a recursos educatius de les dues ciutats. Entre d’altres àmbits s’estudiarà les varietats de plantes aromàtiques i medicinals, que són pròpies de cadascun dels territoris. El projecte educatiu tindrà una durada de dos anys i hi participaran els escolars dels centres educatius implicats, treballant el tema de la biodiversitat en els jardins urbans. S’utilitzarà una plataforma en xarxa com espai telemàtic de comunicació i per a l’elaboració compartida dels treballs i, posteriorment, es publicaran en un bloc. A més, es realitzarà una exposició en cada ciutat. La delegació d’Orleans s’han reunit amb els regidors d’Ensenyament, Joan Sanahujes i amb el de Relacions Ciutadanes, Manel López Pasca. Per part de Tarragona participen l’Institut Municipal d’Educació, l’Escola de Pràctiques, l’Institut de Ciències de l’Educació i el Museu d’Història.