Unanimitat de tots els partits al Parlament perquè Renfe millori els trens Regionals amb parada a la ciutat de Tarragona.Tots els grups han donat suport a una proposta de resolució presentada per ICV-EUiA a la Comissió de Territori i Sostenibilitat de la cambra catalana. La proposta dels ecosocialistes demana que els actuals combois que presten el servei de Mitja Distància entre Lleida, Tarragona i Barcelona se substitueixen per uns altres més moderns. La diputada d’ICV-EUiA per Tarragona, Hortènsia Grau, que és la portaveu del grup parlamentari en aquesta Comissió, ha recordat que la millora dels trens és una antiga reivindicació. Diu que les queixes dels usuaris van en augment. La diputada de CiU per Tarragona, Victòria Forns, ha reconegut que el servei ferroviari ha de millorar en qualitat i comoditat pels usuaris. Explica que en el darrer ple de l’ajuntament es va aprovar una moció per reclamar, també, la segona fase de les obres de remodelació de l’estació. El diputat del PP, Jordi Roca, ha manifestat el suport dels populars a la proposta. Demana a la Generalitat que no perjudiqui les comarques tarragonines quan hagi d’aplicar millores al servei. Girona ja es beneficia dels nous combois.Iniciativa també ha reclamat que els trens Euromed s’aturin a l’estació de l’Aldea-Amposta perquè les Terres de l’Ebre quedin ben connectades via ferroviària.