“No podia agafar hora per internet per vacunar-me perquè tinc la targeta sanitària provisional, però gràcies a aquesta vacunació sense cita he aconseguit la primera dosi de Pfizer“. És el testimoni de l’Alejandro, un socorrista que viu a Torredembarra i que es trobava a l’espera de la targeta sanitària definitiva per poder aconseguir cita. Aquest dimecres al matí, ha estat una de les persones que s’ha acostat al Palau d’Esports de l’Anella Mediterrània.
Aquest dimarts va arrencar la vacunació massiva sense cita, que s’allargarà fins dilluns. El cas de l’Alejandro no és únic. “Som il·lustradors i fa poc que vivim a Torredembarra, venim de Castella la Manxa. Ens estan tramitant la nova targeta sanitària perquè fa poc que estem empadronats aquí, i hem pogut aprofitar aquesta vacunació massiva per vacunar-nos“, explicaven l’Omar i la Cristina.
Cues fluïdes i vacunació àgil, tònica de les primeres hores
L’arribada de gent a l’Anella per vacunar-se és constant i esglaonada, tot i que sense aglomeracions. “Estem contents perquè servirà per fer ús de romanents de vacunes. Aquest dimecres n’oferim més de 2.000“, explicava la responsable del punt de vacunació de l’Anella, Alba Martín.
Totes les persones de qualsevol franja d’edat poden vacunar-se malgrat tinguin una cita ja assignada. Tot i això, es recomana anul·lar la cita prèvia en cas de voler vacunar-se sense cita durant aquests cinc dies.