Vicente Moreno diu que no es marca cap objectiu en el retorn dels grana a segona A. En la presentació de la seva continuïtat com a tècnic admet que serà difícil repetir els resultats del últim any però que treballaran per això.
Diu que partint de la base que es vol guanyar tot s’ intentarà almenys acabar amb la consciencia tranqui-la d’ haver fet bé la feina.
Acompanyat d’ Emilio viqueira com director esportiu i Josep maria Andreu com a president, Moreno expressa la seva satisfacció per renovar i es prudent alhora de parlar d’ objectius
No s’ ha anunciat qui l’ acompanyarà com a segon un cop es va dir que Adolfo baines quedava desvinculat del club.
Això si Vicente Moreno a explicat que la decisió de prescindir del navarrès és personal d’ ell.
I que no té decidit encara qui serà el seu segon
El tècnic valencià firma per una temporada i junt amb viqueira seran els responsables de la confecció del equip

