Rubén Viñuales està disposat a trobar aliances amb partits que qualifica de ‘centrats’ el proper mandat. Assegura que no pactarà amb formacions independentistes i aposta per treballar conjuntament amb projectes polítics que s’allunyin dels extremismes.
Considera que serà el moment de fer pinya i anar a Barcelona i Madrid a defensar de la mà aquells temes claus per la ciutat.
El portaveu de Ciutadans i alcaldable de la formació taronja es mostra partidari d’establir acords amb els grups moderats que formin part de l’ajuntament a partir de les eleccions del 26 de maig.
Ho ha dit en una entrevista a Tarragona Ràdio. Viñuales explica que arriben als comicis locals amb esperança i la il·lusió de ser primera força política a Tarragona. Assegura que poques eleccions tenen tanta transcendència com les municipals. Demana que la gent en prengui consciència i acudeixi a les urnes.