El temps també s’ha convertit en el protagonista en la sessió matinal del Nàstic. L’equip no s’ha exercitat a l’exterior i han optat per fer una sessió de vídeo i per entrenar a l’interior del pavelló del club. Els partidets de futbol sala i de bàsquet han estat els exercicis que han fet aquest matí els jugadors grana. En aquests exercicis no hi ha pres part cap dels lesionats que te Luis César, Generelo, Merino, Gilberto i Manolo han viatjat a Barcelona per passar control mèdic a la consulta del doctor Cugat i Pinilla ha estat descartat ja pel tècnic gallec pel desplaçament a Pamplona. Luis César ha estat clar al parlar de la participació del Colomenc en la pròxima jornada de lliga com també alhora de valorar l’evolució de la resta de lesionats. Precisament Antoni Pinilla al llarg d’una entrevista al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio, ja veia complicada la seva participació amb la resta de l’equip a Navarra. el jugador de santa coloma diu que veu difícil poder jugar en la tercera jornada de lliga, per les poques sessions en que participarà fins diumenge. Pinilla al contrari de Luis César vol esperar a l’ evolució durant la setmana de la seva fascitis plantar al peu esquerra.També Luis César en la sessió de vídeo d’aquest matí ha intentat que els jugadors veiessin els errors comesos en el partit contra l’equip gallec i que aquests no es repeteixin la pròxima jornada al camp d’Osasuna. Luis César ha destacat sobretot els errors comesos en la intensitat defensiva de l’equip. Tot i aquests errors el míster grana encara pensa que es massa d’hora per parlar dels possibles canvis a l’onze pel viatge a Pamplona. Luis César ha decidit suspendre l’entrenament previst per aquesta tarda i l’equip no tornarà doncs fins demà a les 10 del matí a exercitar-se al Nou Estadi. Per acabar amb l’actualitat del Nàstic dir que la Federació de Penyes ja ha venut 150 de les 500 entrades que ha posat a disposició l’Osasuna. Fins ahir ja s’havia omplert un autobús i mig de socis i afeccionats que faran al desplaçament de Pamplona. José Luis Molina, vicepresident de la federació de penyes explica que l’horari al Reyno de Navarra, el partit serà a les 8 del vespre ha trastocat els plans del viatge:Dir finalment que l’Osasuna viatge avui cap a Turquia per enfrontar-se al Trabzonspor en partit d’anada de la Copa de la UEFA. Per aquest matx el tècnic, el Cuco Ziganza ha deixat a la capital navarressa a David López, Delporte, Corrales i Soldado.
Dijous, 10 de Gener de 2013. Redacció Tarragona Ràdio
